T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
TAŞRA PERFORMANS HEDEFLERİ 2016 YILI EYLEMLERİ
|
||||
Eylem No
|
Eylem
|
Performans göstergesi
|
Performans Hedefi
|
Verilerin Alınacağı Birim
|
1
|
icraya intikal eden prim alacaklarının tahsilat oranını bir önceki yıla göre %20 artırılması
|
a) icraya intikal eden toplam prim alacaklarının tahsilat oranının bir önceki yıla göre artış oranı %
|
20%
|
SPGM
(İhtilaflı Primler D.B.)
|
b) icra takibi başlatılan dosya sayısının bir önceki yıla göre artış oranı %
|
10%
|
SPGM
( İşverenler D.B.)
|
||
2
|
Kayıtlı istihdamı artırmak
|
a) Dönem içinde KADİM servislerince kayıt altına alınan çalışan sayısının,bir önceki yılın aynı dönemine göre artış oranı (%) (4/a+4/b)
|
5%
|
SPGM
Kayıt Dışı İstihdamla Mücadele D.B.)
|
b) Dönem içinde denetimler sonucu kayıt altına alınan çalışan sayısının , bir önceki yılın aynı dönemine göre artış oranı (%) (4/a+4/b)
|
5%
|
|||
3
|
Yaşlılık sigortasından aylığa hak kazanma şartlarını yerine getirmesine 2 yıl kalan ve daha az süre kalan sigortalıların hizmet bilgilerinin güncellenmesi
|
Tescil ve hizmet kayıtları düzeltilip güncellenen sigortalı sayısının güncellenmesi gereken sigortalı (emekliliğne iki yıllık süre kalan ) sayısına oranı (%)
|
100%
|
SPGM
|
4
|
Hizmet isteme süresinin kısaltılması
|
Diğer İl Müdürlüklerinden gelen hizmet bilgisi talebine yanıt verme süresi (Talep terihi ile cevap tarihi arasında geçen ortalama )
|
5 gün
|
SPGM
|
5
|
Yaşlılık aylığı bağlama süresinin kısaltılması
|
İşlem tarihine göre toplam aylık bağlanan gün sayısının aylık bağlanan kişi sayısına oranı (Gün)
|
1 gün
|
EHGM
|
6
|
Mahsuplaşma protokolü imzalayan işyeri sayısının arttırılması
|
Dönem içinde SGM başına imzalanan mahsuplaşma protokolü sayısı
|
SGM başına imzalanan her altı ayda en az iki tane
|
EHGM
(Kısa Vadeli Sigorta Kolları D.B.)
|
7
|
E-Ödenek sistemi üzerinden ortalama geçici iş göremezlik ödeneği ödeme süresinin kısaltılması
|
Ödeme aşamasına gelmiş ödeneğin (İş kazası,meslek hastalığı,hastalık,analık ve emzirme vaka türlerinde olup,ödeme aşamasına gelmiş olan ,son üç ay kazancı bildirilmiş olan sigortalıların istirahat raporlarının ) MOSİP'e ortalama aktarılma süresi
|
7 gün
|
EHGM
(Kısa Vadeli Sigorta Kolları D.B. )
|
8
|
İdari para cezalarının tahakkuk ettirilmesi
|
Yıl içinde tahakkuk ettirilen idari para cezasının ,tahakkuk ettirilmesi gereken idari para cezasına oranı (%)
|
100%
|
SPGM
(İşverenler D.B.)
|
9
|
Sigorta prim teşviklerinden yersiz yararlanılması nedeniyle hata listelerine düşen işverenlere ait hatalı kayıtlarının düzeltilmesi
|
Sigorta prim teşviklerinden yersiz yararlanan işverenlere ait hata listelerindeki güncelleme (düzeltme işlemi) yapılan kayıt sayısının ,güncellenmesi gereken toplam kayıt sayısına oranı (%)
|
100%
|
SPGM
(İstihdam Teşvikleri D.B.)
|
10
|
Sistem üzerinden gelen Bilgi Edinme İhbar ve Şikayetleri kısa sürede sonuçlandırmak
|
ALO170'ten gelen başvurulardan 2 gün içinde cevaplanan başvuru sayısının ,toplam cevaplanan başvuru sayısına oranı( %)
|
100%
|
HSGM
(Bilgilendirme ve Koordinasyon D.B.
|
11
|
İşyeri tescil bilgilerinin güncellenmesi
|
Yıl içinde ilgili birimce ünitelere gönderilen listelerden güncellenen işyeri tescil kütüğü sayısının,listede bulunan toplam işyeri tescil kütüğü sayısına oranı (%)
|
75%
|
SPGM
(İşverenler Daire Başkanlığı )
|